echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa !
sayang siapa follow saya !

Wednesday 16 November 2011


 

 











chomel tak ? haha >.< lama tahu :D
now dea sah pakwe aku ! jelez ? ksah pulak syg ?
haha >.< menyampah ak nan diri ak sendiri XP ,
dea handsome kan ? peh gilaa rr !
aku tahu lama :D
dea sebenarnya dea dulu ada mintak couple but waktu yang sama

fikri mintak couple .
nie fikri ,









and waktu tu aku tga syok gila kt fikri so ak terima fikri .
and now aku dah tak suka kat dea,
dea curang kat ak ,
dea mintak couple nan budak pompuam bawah umo ak ,
natadia tralala ,
nems buda tu ,
now ak da benci gila kat dea fake lha ,
fuck kooo !


                                                
                                                                       -gambar -






                                                                   kdaa ~ babai !

/>
terima kasih kerana memenatkan mata ! sila like kalau suka ! thankyou !

No comments:

Post a Comment

coment here sayanggg !

semua diblogger ini 100% persen milik ayshah sarah :)