echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa ! echa !
sayang siapa follow saya !

Saturday 16 July 2011

satu dua tiga nasib malang aku ! errr!

semalam an hujan .
n . aku nak pergi sekolah but hujan lebat gila !
apa lagi aku tpon ar ayah aku 
"aku ckp "
ayah hujan lha mcm mne nk pergi sekolah ayah tolong hantar kn boleyh ta?
ayah aku ckp .
okayh nak !
aku ckp .
yeay ! (dlm hati . ta perlu lha aku bebasah lagi yeah ! )
n baru jea nk ckp tengs ayah dea da mati kn eerrrr! nie yg aku geram nie !
nie tumbok-2 jea aku ! 
okayh !
waktu nak blex tu mcm ta hujan then aku tunggu ar ayah aku !
tunggu punye lha tunggu tak sampai -2 .  
then  aku tgk lha sekolah aku lama aku ta termenung tgk sekolah aku 
aku tgk tgk .
lama lama aku pusing-2 !
okayh then da puas aku pusing lha blex .
n , aku egt nak blex naik bas ,
aku pusing tgk bas dah jalan but belum jaoh ag egt nak kejar but malu ta dapat kejar .
but waktu tu aku rasa bersemangat so aku kejar lha .
baru nak lari sekali ada kereta lalu  .then ada lecak plak tu .
dah lha kereta tu bawak laju ! 
terkena aku ! arrrr! 
perghh ! geram nye !!! nak terbakar dah nie ! aduyai ! sial lha kereta tu ! babi !!!
then aku lari lha teros apa lagi !
tgh lari lari tu hujan lha plak ! adui !
lebat plak tu ! errr !
but aku teros lari 
(dlm hati aku dengan penoh semangat aysha . aysha mengejar bas itu ! yeah ! hahak ! aku mmg gila !)
then da dekat aku jerit lha pakcik-2 !!!
then pakcik tu dgr !
dea un stop lha aku un naik ar dgn sakai n basah nye !
selamber jea aku jalan . 
macam budak bajet hot !
tgh kebelakang tu jln lha aku perlahan-2 tetiba tah knp bas tu gerak dgn mendadak nye !
aku un dah mcm nk jatuh ar but cover !haha !
tak kn aku nak ckp 
woi aku nak jatuh tdy korang perasan tak ?
haha ! gila kaw aku nak ckp mcm tu !
n , aku duduk kt belakang budak dea nie mcm cikaro jea aku tgk
but aku buad bodoh jea ! kaw un taw aku muka tembok ! hahak !
aku rasa dea dgn akak dea bub muka sama !
then aku terdengar dea ckp .
"kaka budak tdy nak terjatuh kn ? but cover dah sakai basah plak tu ! hahak !"
pergh sedap nye mulut nak mengate aku !
aku un ckp ar 
"WOI BUDAK  SEDAP MULUT HANG NAK MENGATE AKU !
KAW EGT AKU NIE PEKAK APA HAH ?AKU TUMBOK KAW DAH PENDEK ! "
dea un ckp ar !
sorry kak sy ta bermaksut !
aku un ckp ar !
"okayh takpe aku taw budak baru nak up mulut nye mmg mcm sial ! "
then aku ckp kt akak dea !
"woi len kali ajar ar adk kaw tu mulut mcm sial der kecik-2 da pandai gate owg ! ! "
then adk dea ckp
"hmx okayh !"
akak dea plak !
"hmx yea ! "
aku plak !
"okayh pandai un !"
then dah sampai aku un turun ar
ada hujan skit-2 aku redah jea
then da sampai rumah !
aku tgk bapak aku boleyh tido ! arrr !nie yg aku mara aku egt dea kerja !
rupa nya tido !errrr XP ! marah marah !!!!

okayh berakhir lha nasib malang aku ! 

TATA !
/>
terima kasih kerana memenatkan mata ! sila like kalau suka ! thankyou !

No comments:

Post a Comment

coment here sayanggg !

semua diblogger ini 100% persen milik ayshah sarah :)